2013. július 15., hétfő

My first Award :)

Hát meg kaptam az első díjamat is és nagyon köszönöm ezt Réka Styles-nak.  Nagyon sokat jelent nekem az, hogy ennyien szeretik azt amit írok és  ezért nagyon boldog vagyok. Nagyon köszönöm szépen nektek. :)



Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

1. 11 dolog rólam.
#1 Szolnokon lakok
#2 Barna szemem és hajam van.
#3 Szeretem az egzotikus embereket. :) (mint Harry)
#4 Nem tekintem Magyarországot az otthonomnak. :P
#5 Magányos farkas vagyok csak pár barátom van akivel beszélek is.
#6 Szüleim szerint elme bajos vagyok.
#7 Szeretek hülyéskedni.
#8 Olyan cipőm van mint Niall-nek.
#9 Nem eszek meg sok mindent.
#10 Imádom a zenét.
#11 Van egy kutyám Barney.

2. Válaszok
#1 Mikor születtél?
1999. 04. 23.

#2 Milyen színű a hajad?
Barna vörös árnyalattal

#3 Mi a kedvenc állatod?
Tigris

#4 Mióta blogolsz?
Pontosan nem tudom meg mondani, de úgy körülbelül egy éve. :)

#5 Hogy jött ez az ötlet?
Ezt álmodtam :)

#6 Olvasol más blogokat?
Persze. Sokat. :)

#7 Kedvenc banda?
Egyértelműen a One Direction

#8 Kedvenc színésznő?
Jennifer Laurence

#9 Kedvenc Tv csatorna?
TLC

#10  Hanyadikba mész most szeptemberben?
9. áááá

#11 Van tesód?
Nincs :P

11. kérdésem
#1 Hol voltál már külföldön?
#2 Kedvenc szín?
#3 Kedvenc Tantárgy?
#4 Van olyan beceneved amit utálsz?
#5 Kedvenc blog?
#6 Közkedvelt személyiség vagy?
#7 Szerelmes vagy valakibe?
#8 Szoktál álmodozni?
#9 Hány blogod van?
#10 Vas Happenin?
#11 Kedvenc könyv?

11 ember akinek tovább küldöm.

Most csak ennyit olvasok és ők azok akik megérdemlik a díjat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése