2013. július 25., csütörtök

Chapter 6. - gyerekek

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a 17 feliratkozót és több mint 4000 látogatót. Annyira örülök, hogy tetszik nektek a blogom. Liam barátnőjének eddig 11-en jelentkeztek. Már nagyjából meg van a nyertes aki belekerül a történetbe, de akik nem nyertek azok se búsuljanak mert még sok hely van a blogban pl.: Niall felesége amire kérlek még ne jelentkezzetek. Majd folyamatosan írom ki, hogy mikor lehet jelentkezni.
The Missus xoxo

Pet szemszöge

Liam háza gyönyörű volt. Nagyon nagy és ultra modern. Nem gondoltam volna, hogy ilyen. Én azt gondoltam, hogy egy régi stílusú házban éli mindennapjait. A kocsit leraktam a fél kör alakú parkolóba ami a ház előtt volt és bevittem a gyerekeket. Liam már otthon volt így jutottunk be az ajtón. Belülről sem volt semmi. Mindenhol virágok és gyertyák voltak. Egy nagy előtérrel kezdődött a ház, ahol a kutyusok fekvő helye volt. Patrick és Darcy rögtön oda futott a két kutyához és elkezdtek játszani velük. Olyan aranyosak voltak. Lehet nekünk is kellett volna venni kutyát? Leraktam a cuccainkat a nappaliba ami egy tóra nézett. Liam tavára. Liamnek egy nagy tó volt az udvara közepén. Ezt még elismételgettem magamban párszor. A gyerekeket ott hagytam a kutyákkal, én pedig felakartam menni a lépcsőn, de egy 16 év körüli lány jött le. Barna haja lobogott, ahogy jött le a lépcsőn. Arca olyan volt mint Liam-nek csak lányosabb. Ő lehet Liam idősebb lánya Sophie. Mikor meglátott engem, egy kicsit meglepődött, de tovább jött és megállt előttem.
- Szia! Én Spohie vagyok, Liam lánya. Te pedig Harry felesége vagy, igaz?
- Igen, de már nem sokáig. - mondtam az utolsó részét a mondatnak halkabban. - Liam hol van? - kérdeztem Sophietól aki csak fel mutatott a lépcsőre és elment mellettem. Én elindultam a lépcsőn és minden ajtó benyitottam, hogy megtaláljam Liam-et.  Gyönyörűbbnél, gyönyörűbb szobákba léptem be. Mindenhol passzoltak a színek és minden szobának volt egy nagy erkélye. A mi házunk ehhez képest semmi volt, de nekem pont jó volt. Minden helyiséget a mi tetszésünk szerint rendeztünk be, és évente legalább egyszer átrendeztük. Nálunk ez egy megszokás volt. Egy évet sem hagytunk ki, egészen mostanáig. Már átnéztem nagyjából az egész emeletet, de Liamet még nem találtam meg, így benyitottam az utolsó ajtón. Mikor beléptem, Liam nem volt ott, de folyt a víz a fürdő szobában, ami a szobából nyílt - amiben én voltam.
- Liam? - kérdeztem bele a levegőbe hátha valaki válaszol.
- Itt vagyok. Fürdök. Pár perc és kész vagyok. - mondtam majd el is tártam a vizet. Én addig leültem a nagy ágyra és körülnéztem. Mindent a kék különböző árnyalatai fedtek. Imádom a kéket. Ehhez a szobához is tartozott erkély, amiről tökéletesen lehetett látni a ház mögött elterülő nagy erdőt. A mi erkélyünkről csak a mögöttünk lévő házra láttunk, de milyen jól elszórakoztunk.

*Visszatekintés*  2025. 06. 12.

- Pet gyere ki gyorsan. A csúnya pucér pasi éppen szobabiciklizik. - kiabált Harry és én pedig gyorsan oda siettem. A csúnya pucér pasi volt ami állandó röhögésünk tárgya. Mindig rajta röhögtünk és szóltunk egymásnak ha valami undorítót vagy vicceset csinált. Amikor oda értem még mindig azt csinálta, szerencsére. Oda álltam a korláthoz és megkapaszkodtam, hogy nehogy kiessek a házból a röhögéstől. Harry felé néztem, aki csak engem nézett és mosolygott.
- Miért nézel? - kérdeztem tőle és abbahagytam a nevetést. Ő csak közelebb jött, karjaiba rántott és összetámasztotta a homlokunkat.
- Alig várom már, hogy hárman röhögjünk rajta. - mondta majd lecsúszott a térdeire és végig simított dudorodó hasamon. - Hát szia kincsem. Mi újság?  Jó odabent a mamiban lenni? Alig várom már, hogy lássalak. Majd megyünk állatkertbe és vidámparkba. De a hullámvasútra csak te és a mami mentek. Tudod a papa nem bírja az ilyen dolgokat.  Már megvan a szobád is te kis rossz fiú. Remélem nem rám fogsz hasonlítani, hanem a mamira, mert ha rám fogsz hasonlítani akkor megszívtad kisöcsém. De ha mégis rám fogsz hasonlítani akkor te is találd meg a te Pet-ted jó hamar. - majd végül felhúzta a pólóm és adott egy csókot a hasamra és felállt. - Szeretlek Pet. - mondta majd megcsókolt.
- É-é-én is. - mondtam miközben a könnyek csorogtak le az arcomon. Nagy kezeivel megfogta az arcomat és letörölte hüvelykujjával a könnyeim.
- Gyere menjünk be. - mondta és behúzott a szobába, majd egymás karjai között aludtunk el.

*Visszatekintés vége*

2025 egy szörnyű év volt mind kettőnknek. Az első gyermekünkkel elvetéltem és mind a ketten pánikba estünk. Az első gyermekünk akit csupa szeretet épített elveszett. Én nem mozdultam ki két hónapig, Harry pedig minden erejét a munkába fordította. Alig láttuk egymást abban a korszakban. Mind ketten súlyosan lefogytunk én 13 kilót fogytam Harry pedig 17-et. Őt jobban megviselte mert azt mondták, hogy a gyerek nem lett volna egészséges és velem nem volt baj, de szerencsére nem adtuk fel és 3 hónap után újra próbálkoztunk. Mire 30 éves lettem sikerült megszületnie egy gyermekünknek. Patricknek. Teljesen egészséges volt és minden rendben volt vele. Akkor akkora partit rendeztünk amilyet a világ nem látott. Mi voltunk a világon a legboldogabbak, mert végre megszületett az első gyermekünk 4 évi próbálkozás után.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, csak így tovább!!! xx:)

    VálaszTörlés
  2. Folytatást!! :D

    VálaszTörlés
  3. Megjottem, es csak.annyit mondok IMADTAM! Egyszeruen tokeletes, siess vele. Majd fb-n ertekezunk
    xoxo
    Es jajjjj, nagyoon siess a resszel!<3

    VálaszTörlés