2013. július 29., hétfő

Chapter 7 - pincérlány :)

Sziasztok!
Na hát itt az új rész és benne van az új szereplőnk. Remélem tetszeni fog. Kérlek írjatok komit, hogy tudjam tetszik-e. Előre is köszönöm :)

- Pet? - zökkentett ki Liam a gondolkozásból. Felé néztem, de gyorsan el is fordítottam fejem. Liam egy szál törülközőben állt előttem. Arcom elé emeltem a kezem és éreztem, hogy pirulok. Nem szoktam hozzá félmeztelen férfiakhoz. Főleg nem Liamhez. Az alatt a pár pillanat alatt megállapítottam, hogy 6 kockája még mindig meg van és teste még jobb mint volt. Sokszor láttam már őt félmeztelenül, de most valahogy máshogy hatott rám. Akkor nem zavart, sőt tetszett, hogy 5 sexy pasi mászkál félmeztelenül a jelenlétemben, de most zavart Liam meztelensége. Nem azért mert nem tetszett, hanem azért mert már felnőttünk és nem gyerekek vagyunk akik menőznek a testükkel. Liam jobban összeszorította a törülközőt a derekán majd leült mellém. - Mi a baj? - kérdezte majd veszélyesen közel jött hozzám. Ahányszor arrébb ültem tőle ő annyiszor jött közelebb hozzám.
- Liam én... - mondtam volna , de szavam elakadt amikor ajkai már súrolták az enyéimet. Barna őzike szemei csillogtak, majd lenézett az ajkaimra, én gyorsan elhúzódtam mikor hajolt volna még közelebb. Kezeimet ölembe ejtettem és a padlót néztem, mint ha az olyan érdekes lenne. Liam a hátam mögött támaszkodott, lehajtott fejjel. Levegő vételeit lehetett hallani, mint az én szívveréseimet is. Ha már elváltam volna talán megengedtem volna neki, vagy nem. Akkor sem engedtem volna meg neki. Nem vagyok olyan. Ő a legjobb barátom, és az is marad. Tudom, hogy csak szeretetre vágyik mint én, de nem fogjuk egymást használni elveszett szeretetünk megtalálásához. Nem akarom elrontani a kapcsolatainkat. - Liam én ..
- Nem, nem kell mondanod semmit. Köszönöm, hogy nem engedted. Tudod Pet én már 5 éve nem .. - mondta majd idegesen elkezdett mutogatni. Kezeimmel lefogtam az övéit, hogy nem hadonásszon. Együtt érzően rámosolyogtam.
- Liam, nekem is már 2 éve. - mondtam majd én is a takarót kezdtem nézni.

Harry szemszöge

Még mindig a kádnak dőlve ültem és az üveg szilánkokat néztem. Felvettem egyet majd eldobtam és felvettem egy másikat. Ujjaimon néha vágásokat ejtettek, de nem olyan mélyeket amik veszélyesek lettek volna. Mindegyik szilánkot megjelöltem a véremmel. Összeszedtem a szilánkokat és kidobtam őket a kukába, majd elindultam vissza a fürdőbe majd engedtem egy kis hideg vizet a kádba. A kádat egészen a szegélyéig feltöltöttem, majd elzártam a csapot. Kivettem a telefonom és belefeküdtem ruhástól a jég hideg vízbe. A víz kifolyt a csempére és a szőnyegre ami gyorsan fel is szívta. Belenéztem a tükörbe ami a káddal volt szemben. Pet ötlete volt ez is. Piros szemembe néztem bele a tükrön keresztül. Kócos hajamba beletúrtam jobb kezemmel, így még kócosabbá varázsolva. Pet is szeretett bele túrni. Arcomon látszódtak az öregedés nyomai. Arcom beesett, olyan vékonyra fogytam. Azért is hagyott el Pet mert már öreg vagyok? Nem tudom. Testem lemerevedett és nem tudtam mozdulni. A vizes ruhák miatt teljesen a vízbe csúsztam, és hagytam hagy nyeljen el a hideg víz. Ha most meghalok, akkor nem kell majd megtartani a tárgyalást. Pet lehet Liammel én pedig majd fentről figyelem őket. Viszont ha most elmegyek akkor nem láthatom soha Pettet és a gyerekeimet akik majd azzal a tudattal fognak felnőni, hogy Liam az apjuk. Nem hagyhattam ezt. Azt akarom, hogy a gyerekeim tudják, hogy én vagyok az apjuk. Én akarom felnevelni őket Pettel együtt. Együtt mint egy igazi család. Nem akarok elválni és nem is fogok. 

Liam szemszöge.

Elég sok ideig ültünk csak egymás mellett. Kezei simogatták az enyéimet amiken az ereim kidudorodtak. Éreztem, hogy egyre nagyobb láng gyullad fel bennem. Liam állítsd le magad. Nem szabad. nem fogod a húgoddal csinálni. nem teheted meg ezt vele. Próbáltam magam meggyőzni. Kezeimet kirántottam az övéi közül és elindultam a gardróbom felé. Összeszedtem pár ruhadarabot és a fürdőben felvettem őket. Mikor kijöttem Pet még mindig az ágyon ült és nézelődött. Visszaültem mellé és néztem őt. Olyan gyönyörű volt. Hogy tehette ezt vele Harry? Ráadásul azzal a lánnyal akit annyira de annyira szeretett.

*Visszatekintés*

- Liam tudnánk beszélni? - kérdezte Harry tőlem. Épp a Toy Story ment a TV-ben, így szóltam neki, hogy pár perc és beszélhetünk. A kedvenc filmemet csak nem hagyom ki. Harry elég érdekesen viselkedik mostanában. Lehet, hogy az a lány csinált vele valamit, aki nem rég hozzá költözött. Ő..., hogy is hívják? Ja igen Pet. Nagyon kedves lány és szép is csak nagyon fiatalnak tartom Harry-hez. Pár héttel ez előtt költözött oda Harry-hez, azon a napom amin találkoztak. Azt mondta Harry, hogy egy kis országból jött Európa közepéből. Pet csak úgy nevezte Senki földe. Nem sokszor találkoztam még vele, de nagyon meg kedveltem. Ha találkozunk nagyon jókat eltudunk beszélgetni. Nagyon jó barát. Harry biztos róla akar beszélni. A filmnek gyorsan vége lett, SAJNOS. Így kimentem én is a konyhába a többiekhez. Harry biztos felhívta őket is, hogy jöjjenek át.
- Itt vagyok. - mondtam majd leültem az egyetlen kimaradt székre. Harryn látszott, hogy nagyon ideges. A haját birizgálta és a száját harapdálta.
- Huuh. Na. Akkor azt szeretném mondani, hogy .... huh. Azt hiszem szerelmes vagyok. - mondta miután összecsapta a tenyerét. Mindenki egy -én-tudtam fejet vágott, hiszen látszott Harryn, hogy van valami. Mindig mosolygott és csak róla tudott beszélni, nem volt nehéz észre venni, hogy tetszik neki a csaj.  - De nem úgy értem. Hanem, hogy tényleg. Nem úgy mint az előzőkben. Én most tényleg azt hiszem, hogy szerelmes vagyok. - mondta majd ő is leült közénk.
- Hiszed, vagy tudod, hogy szerelmes vagy. Mert nem ugyan az. - mondta Louis. Néha olyan bölcs tud lenni. Harry nagyon elgondolkozott.
- Nem vagy igaziból szerelmes ha nem tudod rögtön a választ. - mondta Niall és a hűtőhöz sétált és kivett belőle egy kész szendvicset. Amit ÉN csináltam. Már megszoktuk mindannyian, hogy ilyen.
- De én szeretem őt. Igen, szeretem. Mindig rá gondolok és csak őt akarom. Már próbáltam elfelejteni, de egyik lány sem volt hozzá fogható. Ő az igazi. - mondta. Louis mosolyogva megpaskolta a vállát.
- Végre megtaláltad, haver. - mondta Zayn. Mindenki mosolygott rá. - De aztán el ne engedd. - mondta majd mindenki vissza sétált a nappaliba. Mikor oda értem én is meg láttam, hogy adják a Toy Story 2-őt.
SZUPER MARATON. :)

*Visszatekintés vége*

Pet szemszöge.

- Na mit csináljunk? - kérdeztem, felé fordulva. Ő csak rántott egyet a vállán, és tovább figyelt. - Mi lenne, ha elmennénk egyet beszélgetnénk egy jót mint régen. - mondtam mire bólintott és felálltunk. Lementünk a lépcsőn és rábíztuk Sophie-ra a gyerekeket. Ő örömmel mondta, hogy szívesen segít nekünk. Tényleg olyan mint Liam. Elindultunk a városba és bementünk a Seven eleven-be. Gyorsan csináltunk magunknak egy slurpeet és leültünk egy asztalhoz.
- Sziasztok! Kértek még valamit? - jött oda hozzánk egy csinos lány. Lány? Nő. Olyan velem korú lehetett. Ránéztem Liam-re aki csak a pincérnőt nézte.
- Nem köszönöm. - mondtam rá mosolyogva. Visszamosolygott majd elment és másik asztalt kérdezett. Rá néztem megint Liamre aki még mindig őt nézte. - Mej oda hozzá és hívd el egy randira. - mondtam majd meglöktem egy kicsit. Liam felállt és oda ment a lányhoz. Én a kásámat
szürcsölgettem és gondolkoztam azon, ha vissza lehetne forgatni az időt akkor ugyan úgy csinálnék mindent. Liam visszajött és szája a füléig ért. - Na hogy hívják? - kérdeztem
- Emlékszel arra a lányra, akiről meséltem? – kérdezte. 

3 megjegyzés:

  1. Én ma találtam rá a blogodra és egyböl elolvastam az összes részt amit felraktál. Nagyon jó. Ami nagyon tetszik hogy nem oylan átlagos hogy talákoznak öszejönnek elválnak asztán megint és midnen Happy. Imádom benne hogy vissza megy a múltba. Nagyon jó ez a blog kiváncsi vagyok hogyan fogod füzni a szálakat meg minden. Egy szóval Tökéletes. Remélem minnél hamarabb hozod az új részt :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szuper :) ! Folytasd! <3

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hope!
    Nos én ma találtam rá a blogodra és csak ennyit tudok mondani: ez egy nagy betűs HŰŰŰ!!!!! Szó szerint IMÁDOM!!! Ilyet még sosem olvastam, ami a jövőben játszódik, de teljesen lenyűgöztél!! Egyszerűen fantasztikusan írsz!!! Nem tudok betelni az írásaiddal, ezért kérlek, hogy gyorsan hozd a következőt!! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy még mi fog történni:)) Ja és nagyon remélem, hogy Harry küzdeni fog, mert drukkolok neki:D Ja és még annyit hogy: Fantasztikus a blogod! Xx Rebeka
    Ui: lett egy plusz feliratkozód;)

    VálaszTörlés