2013. augusztus 13., kedd

Díj :)


A Díjat Köszönöm a lányoknak akik a Compass Myself című blogot írják : Krakkai Biankának és Biancaa B. -nek.

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek.

11 dolog
1., Az igazi nevem mint tudjátok nem Hope.
2., Nagy könyv moly vagyok.
3., Mostanában Linkin Parkot hallgatok.
4., Azt hiszem szerelmes vagyok XD :3 (a csokiba :3)
5., Szemüveges lettem ááááá.
6., Kedvenc számaim a 69 és a 21.
7., Szeretem a verebeket.
8., Van egy kutyám Barney.
9., Ma SZERETJÜK PATRIKOT nap van és 21.-én is. (kérem aki látja ezt írja ki ahova csak tudja)
10., Ma unatkozni fogok.
11., Kék a kedvenc színem. (szóval ha valakinek kék szeme van akkor nálam nyert ügye van) :3

11 kérdés: 
1. Olvastad már a blogunkat?
Sajnos nem, de mivel ma semmi dolgom így bekukkantok :3
2. Mit nem tennél meg soha az életben?
Nem ennék semmiért sem, a világ összes pénzéért sem SZART  :3
3. Ha új blogot kezdenénk, olvasnátok?
Nem tudom :O
4. Fagyi vagy Jégkrém?
Fagyi :3
5. Kedvenc sorozatod?
Így jártam anyátokkal vagy Így NEM jártam anyátokkal XD :)
6. Hány könyvet olvastál el?
Életemben több százat. Ebben az évben vagy 20 de 3-t többször is. Ezen a héten egyet se. áááá :O
7. Hány blogod van?
Ijesztő de 5 ááá :P 
8. Miért kezdtél el blogot írni?
Mert volt egy jó ötletem és hát miért ne ... XD
9. Kedvenc zenéd?
Never Shout Never: Happy, Linkin Park: What I've done :3 (hallgassátok meg)
10. Milyen telefonod van?
Sony Xperia L :3
11. Directioner vagy?
Iggggeeeeennnnnn :) :D

11 kérdés
1., Szerelmes vagy?
2., Van Patrik ismerősöd? (ha igen mond neki, hogy SZERETLEK!!!!)
3., Kedvenc Blog?
4., Szereted a Tumblrt?
5., Kedvenc könyv?
6., Szemüveges vagy?
7., Mi az? 4 lába van asztal, de nem szék? 
8., Ha kutya lennél megszagolnád a másik kutya fenekét??
9., Mióta van fa lábad?? o-O
10., Hány embert öleltél meg ma?
11., Éssssss hány embert öltél már meg??? :O

11. ember akinek tovább küldöm
Hát csak ennyi embernek tudtam adni akik meg is érdemlik :))) 
Puszil és szorosan ölel mindenkit: Hope xoxo (Pet <3)

3 megjegyzés:

  1. Jesszusom!!!!!!<3 koszonom, nagyon nagyon!!!!!:-)

    VálaszTörlés
  2. Úristen! Nagyon meglepődtem, ahogy olvastam a díjazottakat. Köszönöm szépen:))<3 és gratulálok:)

    VálaszTörlés