2013. július 20., szombat

Figyelem!!!!

Sziasztok!
Most még nem új résszel jelentkezem, hanem egy bejelentéssel és egy kéréssel. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy ide is kitegyem-e mert a facebokkos csoportba már ki raktam.

1., Szeretném, ha senki sem venné el az ötletem vagy ha nem tud magától kitalálni történetet akkor írjon nekem valahol és én segítek neki, mert van egy csomó ötletem.

2., Ha talál valaki egy olyan blogot ami hasonlít az enyémhez vagy talán teljesen az én blogom akkor kérlek szóljatok vagy tegyetek ti valamit.

Szeretném ha segítenétek ebben, nekem.
+ Kéne egy lány aki szereti Liam-et és szívesen lenne egy barátnő. Kéne egy kép és le kéne írnia a személyiségét. Ha jelentkezni szeretnél akkor írj valahol és majd meglátod, hogy mi lesz. Előre is köszönöm annak aki jelentkezik, ha viszont senki sem jelentkezik akkor majd egy számotokra ismeretlen lány lesz a szereplő.

Hope xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése