2013. július 19., péntek

Interjúm ~ Katie Thompson

Hát elkészült az első interjúm is amit Katie Thompson készített velem. :)

1. Miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?
Nagyon sok történetem volt és meg akartam osztani az emberekkel. Több régebbi történetem is volt, de mindegyiket letöröltem és csak nekem van meg. Azok nem voltak nagyon népszerűek, de nem nagyon érdekelt csak írtam és írtam.
2. Mi inspirál téged a következő fejezethez?
Ez egy fogós kérdés. Nagyon semmi csak megakarom tudni én is a végét, hogy mi fog történni. Igaz nagyjából már elterveztem, hogy mik fognak történni, de még minden változhat.
3. A blogod főszereplője Pet(ra). Magadról, vagy más személyekről mintáztad? Ha másról, kiről?
Nagyon sok dologban vagyunk hasonlóak, de nem mindenben. A kinézetünk ugyanaz, de néha a viselkedése elfog térni az enyémtől. Én nem csak ismeretlen emberek között vagyok félénk, hanem nem annyira közeli barátok közelében is. Pet nekem inkább egy cél, hogy milyen szeretnék lenni a jövőben. A Pet nem rám hasonló tulajdonságait a barátaimról mintáztam. Nekik nagyon sok olyan tulajdonságaik vannak amiket irigylek.
4. Miért pont Harry-t választottad Pet férjének?
Egyszerűen csak ő jutott eszembe a történetről és ő az egyik kedvencem. Már másról is próbáltam blogot írni amik nem lettek olyan jók amilyeneknek terveztem. Egyszerűen csak Harry-nek már kialakítottam egy olyan személyiséget a fejemben, ami nagyon ment ehhez a történethez.
5. Olvasol más blogokat? Ha igen melyikeket, vagy ha nem, miért? Van kedvenced?
Igen olvasok más blogokat is és elég sokat. Azokat olvasom, amelyikeket megjelöltem a díjnál. Én általában a nagyon ötletes blogokat olvasok. Csak olyat olvasok el amelyiknek van értelme és nem történik egy fejezetben 20 fontos történés. Minden blog az íróját tükrözi ezért is félek attól, hogy azt mondják, hogy depis a blogom és, hogy sírnak rajta.
6. Ha ezt a blogot befejezted, fogsz kezdeni újat? Vagy egy következő évaddal folytatod?
Folytatni fogom a következő évaddal, mivel nagyon sok ötletem van még a bloghoz amit le kéne írni. Természetesen, ha közben jön egy másik jó ötlet mint nem rég akkor azt is elkezdem írni és így párhozamosan folynak a dolgok amik néha azért elég nehezek. Az első évad körülbelül 50 részből fog állni, legalábbis remélem.
7. Miért pont a One Direction fiúkkal írsz történetet?
Rajongok értük, szerintem ezért. Meg mert jó nem kitalált emberekről írni. Ebben a blogban minden szereplő él, persze kivéve a gyerekek. Directioner vagyok true, melyik directioner nem álmodozik arról, hogy találkozik a fiúkkal és egyikkel szerelembe esik. Szerintem mindegyik csak nem mindenki írja le.
8. Mi a kedvenc számod a fiúktól?
Ez is egy fogós kérdés. Mindegyik számukat imádom és hallgatom, de főként azokat szeretem, amiket még az x-factorban énekeltek. Ott olyan cukik. Na, de a saját albumukról a More Than This nagyon nagy kedvenc. Imádom.
9. Ki a kedvenced az 1D-ből?
Nagyon nincs, de nagyon imádom Harryt. Mindegyiket szeretem és mindegyik a szívem csücske, de valahogy Harryt jobban bírom. Régen úgy volt mindegyik héten másik csak az egy kicsit bonyolult volt, így Harry-nél maradtam.
10. Ki a kedvenced a történetedből?
A személyes kedvenceim a két barátnő. Nagyon még nem szerepeltek, de nem sokára nagyon fognak aratni.
11. Ki/Mi ösztönzött arra, hogy írásba kezdj?
Hát nem is tudom, csak úgy elkezdtem írni. Főként 5.-ben írt fogalmazásom miatt derült ki, hogy van hozzá tehetségem, amikor egy tájat jellemeztem 10 oldalon át. Nem tudom, hogy csináltam, de sikerült. Azóta millió és egy történetem van amiket elkezdek és nem fejezem be, mert nincs rá időm és amikor oda érnék, hogy van egy kis szabadságom jön egy jobb ötlet.
12. Mesélnél magadról?
Hát az igazi nevem Kántor Petra. 14 éves vagyok. Most megyek elsőbe a Varga Katalin Két tanítási nyelvű középiskolába. Barnásvöröses a hajam és barna a szemem. Nincs semmi különleges benne. Nagyon semmihez nincs tehetségem, de kipróbálok mindent. Nem sminkelem magam túl, nem viselek semmi olyat, amilyet nem egy 14 éves lánynak terveztek. Őrült vagyok és egy kicsit bolond, szeretek hülyéskedni és mindenen röhögni. Sokszor van olyan, hogy csak ok nélkül kezdek el röhögni. Sokszor nem mozdulok, és néha nem szeretem, ha hozzám nyúlnak. Ez egy olyan kis semleges fóbia. Ami már vagy 3 éve tart. Nem tudom miért. Sok minden rossz történt már velem, de nem szeretek róluk beszélni, mint magamról sem.
Itt van és nagyon köszönöm, hogy tettél fel kérdéseket.


Én köszönöm az interjút:)xx
http://onedirectionblogcritics.blogspot.hu/ Meg éri benézni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése